Search found 117 matches

Go to advanced search

by Kodokai
Fri 10 Feb 2012 00:23
Forum: Off-Topic
Topic: Can i haz
Replies: 13
Views: 1307

Re: Can i haz

Dislike RNG of WOT. PR is far too old for me. Defcon looks abit, ergh Have you tried out the new maps like Vadso and Black Gold? They are actually quite good. and I believe the French Faction should be coming out soon. Nah i tend not to go back to games i dislike :( Been waiting for Warcraft 4/Home...
by Kodokai
Fri 10 Feb 2012 00:05
Forum: News
Topic: Pre-order Wargame and get access to the mutiplayer beta!
Replies: 117
Views: 12798

Re: Pre-order Wargame and get access to the mutiplayer beta!

*crawls of floor dying of boredom*

Heeelp meeeeeee
by Kodokai
Fri 10 Feb 2012 00:01
Forum: Off-Topic
Topic: Can i haz
Replies: 13
Views: 1307

Re: Can i haz

Dislike RNG of WOT.

PR is far too old for me.

Defcon looks abit, ergh
by Kodokai
Thu 9 Feb 2012 22:25
Forum: News
Topic: Pre-order Wargame and get access to the mutiplayer beta!
Replies: 117
Views: 12798

Re: Pre-order Wargame and get access to the mutiplayer beta!

Wish they would, im so damn bored i could die.
by Kodokai
Thu 9 Feb 2012 22:06
Forum: Wargame : European Escalation
Topic: Game looks incredible and yet hardly any media.
Replies: 8
Views: 894

Re: Game looks incredible and yet hardly any media.

I've got my fingers cross its like World in Conflict but on a huger scale.
by Kodokai
Thu 9 Feb 2012 21:31
Forum: Off-Topic
Topic: Can i haz
Replies: 13
Views: 1307

Re: Can i haz

D-M wrote:Poverty ? yeah I know that.


Haha, i dont even know how to reply to that.. :o
by Kodokai
Thu 9 Feb 2012 21:24
Forum: Off-Topic
Topic: Can i haz
Replies: 13
Views: 1307

Can i haz

beta plz?

Seriously, i have nothing to play/do. Bored of swtor & no other RTS's are coming out for a while, i was actually that bored i downloaded Magic: The gathering - Tactics.

Depressing times, call for desperate measures :lol:

Go to advanced search